2015-те літо. о

Чьот я пріунил
а Танічка каже "ДЕ ПОСТ ПРО ЛІТО?!"
ну дик вось

пост про літо. підсумки ткскзть
/минуло 11 днів/


1. все почалося 1 червня (логічно). а таке, що добре пам'ятати - 6-го. ми з Таньою тоді приїхали на "Арт-Пікнік Слави Фролової" в Київ. взагалі, пам'ятаю, я тоді думала, що Карпу послухаю, але ні. більше приємного було в тому, що ми побачили Ксюшу, Ірванця (того самого. заходили в "Купідон" просто), Манжулу, Женічку, Аню, Катю... а потім виявилося, що в Києві були ще Юра Роздобудько (по-народному - Ісус) та Ігор Білик з Тернополя (з ними ще був їх друг, але я забула точно ім'я, то не буду позоритись). і в нас вийшов квартирник, на якому ми вітали з дн Віку Дикобраз. це було дуже гарно - п'ятеро людей над одним ноутом і телефоном по-черзі щось бажають і пишуть у вк з Ксюшиного аккаунту всяку дурню, а Таня спить на дивані:) а потім ми ходили гуляти вночі на залізничні колії і читали вірші. чарівно. це була #Одеса14_15 . люблю її (їх).

2. а потім "Арт-Пікнік" був у Рівному. одного дня ми читали там вірші, і Алекс вирішила влаштувати мені фотосесію. було цікаво. і я рада, що почала спілкуватися з Сашею цього літа.

3. ще ми були в Луцьку. спільний поетичний вечір з Ксюшею і Богданом Боденчуком. був дощовий день і хороші люди. ввечері з Рівного приїхали Скорик і Сід. а зранку ми поїхали додому.

4. були моменти, коли я ішла кудись тільки тому, що там були мої друзі. так я купила квиток на Бумбокс у Рівному. з Анею і Ксюшею ми пережили розігрів, балаканину ведучих, конкурси інтірєсниє і, як не дивно, концерт Бумбокса:) з того часу я почала слухати цей гурт. було непогано. добре іти додому пішки, коли мало людей на вулицях, але достатньо світла.

5. у липні був "Арт-Пікнік" (згадувала вже про нього). рада, що в нашому місті таке відбулося. багато хороших людей завітали.

6. а 12 липня Манжула подарував нам квитки на фестиваль "Атлас Вікенд". ми з Ксюшею і Анею поїхали в Київ. і там було дуже гарно в плані музичному. Вагоновожатые, Піанобой, О.Торвальд (так так!), Крихітка... словом, Піанобой був просто неймовірний. потім ми з Ксю і Йосипом пішли на ніч кіно. змерзли і зранку поїхали додому.

7. а 14 липня ми нарешті завершили проект "Квантум" у Рівному. але хотілося б ще, бо знаю, скільки всього  ще не розказав нам Макс Кідрук.

8. а ще через кілька днів я була подружкою нареченої на весіллі Віки і Васі. гарне весілля було. без тамади і прочіх ніловкостєй.

9. Бандерштат. це був найбільш незвичний фест. ми жили в Маліни. довго спали, довго збиралися, дивились серіали і аж ввечері вибиралися на фестиваль, аби послухати один-два гурти і йти додому, бо вже ставало холодно) але в цьому був свій шарм, бо нам було добре всім разом вдома у Малини. тим не менше, рада, що нарешті почула наживо Онуку. Брутто теж не підвели, Тартак були потужними, і О.Торвальд нічотак. і це також була  #Одеса14_15

10. а далі був Вудсток. чудові дні. музика, природа, друзі... все зі мною. і Таня якраз зробила тату. такий гарний вовк тепер в неї на нозі:)

11. і поїхали за кордон:) ну так - Білорусь. Мінськ дуже гарний. треба ще раз (або не раз).

12. а ще ми з Ксю і Анею їздили до Єви на Львівське радіо. говорили про культурний шок. було класно. а потім ми втрьох вирішили їхати автостопом. і приїхали. є, що згадати).

13. гарно я завершила літо. бо був Арт Джаз. це такий хороший фест! завжди буду вдячна Оленці Шульзі за те, що якось спитала, чи не хочу я поволонтерити в них на фестивалі. дякую, звісно, й Сергію Гембергу за Арт Джаз взагалі. це були незабутні дні, і дні підготовки також. дуже рада знайомству з усіма, хто брав участь. щаслива, що познайомилась із Анею Чайковською та хлопцями з Акустік Квартет.

.а ще:
- кілька разів брала участь в поетичних читаннях
- написала кілька віршів, але дуже мало, що мене невимовно тішить (не питайте, чому)
- мені стало 24 роки
- прочитала дуже мало книжок, але мене вразили: "Мрець у бункері" (Мартін Поллак), "Чарівна ти" (Чак Поланік), "Перелюбники" (Віда Оґнєнович)
- я подивилася трилогію "Хрещений батько"! думаю, це досягнення)

ще пам'ятаю, як на ДН Дикобраз приїхала Катя, і наступного дня після того ми гуляли і катались на гойдалках в парку.
фото - Алекс Корчевскі.
.........................................................................................................................................................................
і тепер я за всіма скучаю. от правда. навіть за тими, кому можна зателефонувати і сказати "виходь!". хороше в нас літо вийшло, чуваки.

Коментарі

Популярні публікації