Слухати і танцювати. Yoav

Я тут ще не писала про музику. Отож - саме "про".
А це щось сталося і сьогодні захотілося написати.
Але насправді сталося ще позавчора, себто 28 червня.
Я собі прийшла домів після частинки "Відкритої ночі" (бо змерзла) і з якогось дива зайшла до невідомої мені людини на сторінку і почала слухати музику звідти. Це, власне, і все.

А тепер стосовно Yoav.
Це такий чувак, який народився в Ізраїлі, жив у ПАР, Британії та США (але я не знаю, коли і де).
А головне не це. Головна, звісно, тут музика. Бо цей Йоав використовує тільки власний вокал і тільки акустичну гітару (щоправда, до гітари ще ціла купа різних примочок). Поки не слухаєш, то це не дивує (але ж ви візьміть послухайте!). Стиль одним не обмежується. Тут і кантрі, і інді, і, даруйте, r'n'b.
Надзвичайно все це, я собі так думаю. Дуже талановитий чувак (34 роки йому).
Як десь писалося - "божествєнная музіка". Ну от.





Не знаю, чи надовго в мене це, але наразі, для моїх вух нічого кращого немає.
.
З вами була Аннушка. Приємного прослухування.


.........
на фото він - той, шо людина.
дурний жарт, вибачте.



п.с. ех, розумієте мій розпач - дізналася, що він був з концертом в Україні минулого року. Чо я завжди все так провтикую.


Коментарі

Популярні публікації