.бамбук

В мені виростають сотні бамбуків
І я стаю нарешті високою
Коли ти дивишся так як оце зараз
А коли ти зненацька з’являєшся
В мене між ребрами вибухають міни
Що їх я забула знищити
Просто ти веди мене вгору
На останні поверхи хмарочосів
І мені зовсім не страшно дивитися вниз
Бо знаю що коло мого плеча хтось
Тримає рушницю й готовий вистрілити
в кожного хто наважиться мене зіштовхнути
але коліна тремтять коли ти ідеш
і лишаєш на тому даху
так далеко від неба і не дуже близько землі
десь посеред світу
одну на весь небосхил
а потім знов повертаєшся
і сотні крил виростають у мене на спині
коли обережно зносиш мене з того даху
бо можу перечепитись через забуті кимось слова
але ж сама за собою ношу
цілі валізи несказаних речень
бо міни між ребрами так боляче ранять
що я ніяк не наважусь позбутись
тих важкезних для мене малої
давай краще знову на дах
там добре бути бамбуками


12.07.2013

Коментарі

Популярні публікації