істєріка, фокстрот і я

я зараз поясню.
було діло ще у квітні. я така вся на крильях лубві до музики пішла та й купила новий мр4-плеєр, аби  у хвилини радості й горя слухати улюблену музику зранку і вдень, і на вулиці, і в хаті, і їдучи в маршрутці/потязі/на самокаті... ну ви розумієте.
так все і сталосі - купила! Transcend MP870 MP4.
гарантія там скількись ще є.
ну і не довго тішилась, бо сталася маленька оказія - трохи поламавсь (не вдаватимусь у деталі, в цій історії то не є суттєвим).
ну і що роблять в таких ситуація люди? прааааавильно - дзвонють туди, де купували й кажуть "тири-пири". я так і зробила. мені люб'язно через кілька хвилин передзвонили і розповіли, де я можу отримати консультацію майстра і, відповідно, ремонт. відіслали у "ктс".
 "ну ок" - подумала я і пішла в "ктс", де мені трохи менш люб'язно, але сказали, що вони не є авторизованою точкою і з "фокстротом"  не співпрацюють (а, так, купила ж мр4 у "фокстроті"). нічого підозрілого, в принципі. не авторизовані, то не авторизовані.
телефоную знову у "фокстрот". кажуть "приходьте з понеділка до нас!".
ну прийшла. і тут (о богі! нарешті!) мене вже таки вивели трошечки із себе.
розказую (знову), в чому річ. мені (шо б ви думали гм) не повірили! ага - зробили з мене кончану ідіотку й сказали, що моя проблема не мр4, а... (*жорстокий знущальинй сміх) НАВУШНИКИ. я кажу "даруйте, але ні. не навушники. мр4". а вони "ніні, навушники". кажу "ні... мр4", дістаючи із сумки ще одні навушники, аби порівняти. все так само. нарешті повірили (о, я сама в це не вірю, вони повірили? дивно...).
коротше, кажуть, що на місці вони тут нічого не зроблять. треба іти в ремонт - туди, де transcend ремонтують. сказали адресу.
я була вся на нєрвах вже й нікуди не пішла.
але сьогодні таки зробила це. і шо ви думаєте? нє, ну це... аай. каже дядько, що там таке-сяке треба те і те. а я кажу, що гарантія від "фокстрот", а він (пам-парам-пам-пам!) "ми transcend  по гарантії не ремонтуємо, лише assistant".
гаразд - думаю - нахєр та гарантія! - думаю - хай поремонтують мені емпетришечку!
але потім взяла себе в руки й подумала "а ніфіга". подякувала дядьку і пішла додоми з думкою про те, що от завтра я зателефоную знову у "фокстрот" аби мене знову кудись послали, аби теж послати їх, якщо мені схочеться.
якщо пошкодження мр4 відбулось з моєї вини і гарантійному обслуговуванню не підлягає - я хочу почути це від них. бо вони мені ані слова не сказали про це.

я ж не істеричка (ніби), але так вже я ненавиджу той "фокстрот", шоб ви знали. хоча, "фокстрот" не винен, що там такі люди працюють, правда? ну от. може завтра мені пощастить більше (або менше).

піду поки наїмся морожина.

п.с. а коли сідала писати оце все, то думала буду лаятись російською, але не лаялась:) для компенсації:
А ШЛЯК БИ ЇХ ВСІХ ТРАФИВ!

Коментарі

  1. Я ремонтувала iRiver свій рідненький, теж сказали що не гарантійний випадок. Заплатила грошей в пів вартості плеєра, попрацював він з місяць і знов поламався. Я купила новий Transcend MP350, наче і непоганий та лажа в тому, що зарядиш його, поносиш у сумці - вкючиш вечором а заряд на нулі. З якого милого він саморозряджається - непонятно. Я забила на те всі і тепер з телефона музику слухаю.
    От така історія з плеєрами.. до речі другий я теж у фокстроті купувала.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. оп-оп. можемо ще назбирати лайнових історій про фокстрот і зробити окремий блог про це. а шо

      Видалити

Дописати коментар

Популярні публікації