.схід

я б писала виправдання до кожного написаного слова у віршах, але це відіб'є бажання писати взагалі.вірш.



тоді він подумав:

"от зустріну її востаннє з роботи,
подарую квіти, поцілую у щоки,
розкажу, що їду на схід
і хай не плаче, не треба, не слід".
подумав і пішов на ринок,
аби купити кілька рибинок -
зробити приємне своїм батькам,
зготувати вечерю, спитати щось про війська
і сказати, що їде на схід,
але не треба плакати, ні ні, не слід.
краще хай всі будуть щасливі,
а він скоро
от-от
тільки пройде всі свої милі.
якщо не підірветься, звісно, на міні,
повернеться якось.
якось та й буде,
якщо вона його не забуде
й чекатиме зранку, вночі і вдень
і заміж за іншого не піде;
повернеться, хоч і з пораненим серцем,
зап'є це горе горілкою з перцем;
розкаже їй, яка була спека,
а потім лили дощі
такі довгі, як і дорога до неї далека.
і тоді вона сяде йому на коліна,
скаже: "слухай, я тут захворіла -
у мене закінчується пальне,
от-от для мене сонце зайде.
я чекала тебе роками
ти просив, тож я не вмивалась сльозами.
я справді довго не плакала зовсім,
а потім спіткнулась якось зі злості
і от бачиш - тепер помираю".

вона і справді от-от помре
і він знов заливатиме горе своє
плакати, звісно, не буде, не слід
просто знову поїде на схід,
бо там, подумає він, таки буде вона.
отам вони й стрінуться, бо ж там досі війна.

04.06.2014

А.Невірковець

Коментарі

Популярні публікації