Ефективний маркетинг від Романа Гавриша

31 травня в Тернополі відбувалась конференція "Ефективний маркетинг". Серед спікерів був помічений Роман Гавриш. Його нам і вдалося послухати. Три години надзвичайно цікавої інформації про сучасний маркетинг.
Я дуже коротко, але законспектувала те, що мені здалось важливим для маркетолога
►ми ніколи не знаємо, що діється у голові у клієнта. єдине, що нам під силу - це дослідити. але часто це буває пост-фактум (після того, як рекламна кампанія пройшла).
►на сьогодні найбільш успішний бізнес - це той, який не має власності. це чітко перегукується із цінностями мілленіалів, для яких: жити - в орендованій квартирі, вдягатися - у помірнодорогий, або дешевший одяг, а витрачати кошти - на подорожі та враження. власність гальмує, є певним тягарем для власника, вона тримає в одному місці і не дає себе відпустити, щоб розвиватися і йти далі.
►криза в економіці - це коли змінюється попит. тому це не є поганим, це є можливість вирости, якщо правильно визначити, що треба клієнтам в даний момент.
►люди купують ірраціонально. тобто необгрунтовано. обгрунтування тієї чи іншої покупки приходить згодом - коли ми намагаємося "виправдати" свої витрати (коли ти купила сукню, а потім розказуєш подрузі, що сукня ця дуже зручна і красива). мозок спершу приймає рішення, а вже потім його раціоналізує.
►інколи ви успішно продаєте свій товар, бо є попит. однак може бути, що вашого товару стане дуже мало. і бізнес не витримає таких обсягів. таке буває.
►потрібно завжди шукати нових клієнтів. кожен наступний клієнт - "дорожчий" за попереднього. частота покупки залежить від того, скільки у вас клієнтів.
►всі (без винятку) бренди рано чи пізно втрачають своїх клієнтів (хоча б від того, що люди можуть помирати).
►люди схильні купувати не бренди, а категорію товарів, тому постійно змінюють свій вибір серед тисяч брендів.
►10% клієнтів "полюють" за знижками; 12% - прихильні тільки до одного бренду; всі інші  - купують незалежно від бренду чи знижок.
►висока якість - це не норма. найефективніше продаються нормальної якості товари за нормальну ціну (не зависока, не занизька, а нормальна).
►лояльність визначається тільки повторюваністю покупок.
►коли споживач має якусь потребу - він відразу може згадати один магазин (або бренд). 70% - імовірність того, що в результаті він купить саме там і саме той бренд.
►ваша реклама повинна потрапляти клієнту на очі хоча б один раз на 8 тижнів, щоб з'явився шанс, що вас куплять.
►найефективніша реклама - та, яка показує потребу, а не сам товар (напр. не вода, а спрага).
►щоб ваш товар купили - зробіть все, щоб він був доступний клієнту (від наявності на полицях до зручності оплати).

І це далеко не все, що можна було там дізнатися. Тому рекомендую (сама собі) відвідувати такі події частіше.
І безмежно дякую організаторам - SMART PEOPLE за чудову нагоду приїхати в Тернопіль.
І дякую своїм неймовірним колегам з відділу маркетингу ТРЦ "Злата Плаза"♥

фото зі сторінки Smart People на FB

Коментарі

Популярні публікації