ніби запис у щоденнику. частина 2. муз.

у попередньому пості я обіцяла продовжити запис історією про музику.
це не історія насправді. я просто хочу поділитися кількома альбомами, що мене зачепили останнім часом.
отже, альбом перший: Jamiroquai - Automaton (2017).


знаєте, все, що я до того знала про групу джаміроквайр - це рядочок із пісні валєнтіна стрикало "фанк" (там було "часами слушали джамироквайр.." і щось там далі). і я точно знала, що це фанк (ну логічно). от. а в останній день березня цього року я просто випадково натрапила на новину, що в них новий альбом. і куди було діватися? вирішила, що треба хоч одну пісню послухати. увімкнула... і не могла ніяк потім вимкнути. бо це такий заряд хорошого настрою! це постійне бажання танцювати, де б то ти не була. прекрасно просто. може, раніше я б і не слухала такого, але цього разу все склалося, щоб я ПОЧУЛА.
от вам для наглядності кліпєц


альбом другий. вертаємося в Україну. бо тут в нас теж, знаєте, є що слухати. і це буде альбом групи  5 Vymir - Нові імена (2017). 



хлопці дуже старалися і записали справді хороший альбом. не те що мені подобається загалом він, а навпаки - мені подобається в ньому кожна деталь. кожна композиція, а в ній мелодія і слова. особливо слова скрізь дуже гарні. вживу вони звучать ще краще. а якщо слухати на якомусь літньому фесті - то взагалі. чекаю нагоди влітку почути наживо.
для наглядності ось вам саундклауд - Нові імена

альбом третій. лишаємося в Україні. давно мені натрапляла одна назва в різних музичних оглядах молодих виконавців. це група её. і коли у них вийшов альбом, я вирішила, що досить ігнорувати - треба слухати. альбом має назву "Чоловік-Муза" (2017). так називається і одна з пісень, записана спільно із Женею Галичем (тим що О.Торвальд).


словом, клас. мені дуже зайшло і я довго їх слухала безперестанку. тут і україномовні, і російськомовні, і україно-російські, і англійські пісні. на будь-який смак. ось саундклауд для слухання: Чоловік-Муза

альбом четвертий. абсолютно випадково натрапила і вирішила натиснути "плей". ісландська група, яка творить у стилі інді-попу та електроніки. гарна назва Vök. альбом називається ж Figure (2017). 

щось таке трохи заспокійливе, трохи меланхолійне, але прикольне. не знаю, як ще описати. мені дуже сподобався альбом. я слухала його цілий тиждень, доки не вийшов наступний, про який зараз напишу далі:) слухати можна тут - Vök-Figure (2017)

альбом п'ятий! інді-рок тепер хочеться приписувати до якогось власного стандарту (бо я, здається, слухаю, в основному це стиль музики). так от, у представників жанру Kasabian новий альбом! має назву For Crying Out Loud (2017).
тільки вмикаєш - і ти вже думками на якомусь Ґластонберрі чи Сіґеті. ех...


а шостим буде збірка саундтреків до фільму "Вартові галактики-2". без пояснень.
ось найкрутіша музика:




Коментарі

Популярні публікації