22 недолугості, які я зрозуміла у 22

  1. треба частіше бігати людними вулицями - хай всі думають, що десь відбувається щось важливе);
  2. не можна просиджувати вихідні вдома;
  3. сон для слабаків;
  4. не варто відкривати вино ключами, краще зубною щіткою, а ще краще - штопором;
  5. не можна плутати Аннушку із Анною. перша небезпечна для інших, друга - для самої себе. цього року я була і першою, і другою;
  6. треба шукати роботу, яка приносить задоволення. а якщо не вдалося, то ніколи не забирати неулюблену роботу додому. і, все ж, далі продовжувати шукати роботу, яка приноситиме задоволення;
  7. треба завжди казати водію "дякую", коли виходиш із маршрутки, а не лише тоді, коли він дає решту;
  8. треба вчитись готувати їсти (так, я це зрозуміла. ні, я ще не вчусь);
  9. треба любити свою країну більше, ніж про це могли подумати інші - ті, хто не любить;
  10. не соромно хвилюватись, переживати, картатись за незнайомих тобі людей;
  11. з першого разу не завжди виходить все. треба використовувати спроби;
  12. якщо їдеш в інше місто - візьми з собою до всього ще й шалик;
  13. треба зранку пити чай, вдень - каву, ввечері - воду;
  14. треба їздити в інші міста. хай недалеко, хай вже там була, але їхати;
  15. завжди відвідувати мистецькі події у своєму місті;
  16. новини читати із перевірених джерел;
  17. треба виправляти помилки;
  18. впасти можна й на рівній дорозі, тому не треба боятись підніматися на гору;
  19. підтримувати зв'язок із тими, кого ти справді цінуєш;
  20. дарувати листівки хорошим людям (може навіть не дуже знайомим);
  21. час від часу спілкуватися із родичами таки варто;
  22. 22 - це не найгірше, що могло статися, я б тут ще пожила.

Коментарі

  1. Гарні висновки ;) З днем народження!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Аня, все супер, але я тебе прошу переглянь пункт 3, сон "дуже треба".

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. та я про це думаю кожнісінького дня, як збираюсь на роботу)

      Видалити

Дописати коментар

Популярні публікації