ТОП 5 книг мого 2019 року

ТОП 5 книг від мене за 2019 рік.

Просто вирішила виділити найважливіші, що вдалося прочитати цього року.

1. "Наркономіка" (Том Вейнрайт). Автор досліджує наркоторгівлю з точки зору економіки. Дуже багато цікавих фактів від вирощування коки до продажу хімічних речовин для підвищення настрою на вечірці. Як ця система працює та хто може впливати на прибутки картелів. Нові методи продажу, клієнтоорієнтованість та вплив державної політики на кількість наркозалежних у країні. Дуже цікава книжка.






2. "Персеполіс" (Маржан Сатрапі). Головна героїня живе в Ірані в період революції. У коміксі бачимо майже кардинальні зміни країни та перетворення з демократичного суспільства у релігійну спільноту. Та переживання героїв цього моменту історії. Автобіографічний твір.


3. "Вартові" (Алан Мур, Дейв Гіббонс). Комікс про супергероїв, які живуть у майже нашому реальному світі. Цікавий погляд на історію в часи Холодної війни. Про біль самотності та вибір.


4. "Мої запасні життя" (Ірина Славінська). Хороша есеїстика з нотками ностальгії. Авторка розказує якісь власні досвіди, які чомусь читачеві (мені) також близькі. Хай це переживання смерті близьких старих людей, чи враження від історичних подій. Моментами хочеться почати вести діалог з Іриною Славінською, мовляв "я відчуваю щось схоже" або просто розказати свою історію про шкільну форму.


5. "Розквашене яблуко" (Єжи Шилак, Йоанна Карпович). Надзвичайно важкий комікс про домашнє насильство. Як написала на гудрідс Таня Джигар "Читати 15 хвилин. Думати - кілька днів". Як на мене це найліпше, як можна описати свої враження від цієї книги.

Коментарі

Популярні публікації