20:19

Зараз думаю про 2019 і він мені не подобається, бо грудень якийсь важкуватий вийшов. Та якщо поглянути трішки далі, то окей - нормальний рік. Чогось нового навчилась, тож і розвиток був, щось змінила і навіть книжок прочитала більше, ніж у 2018.
А якщо серйозні підсумки робити, то ось вони:

1. Почну  з улюбленого, звісно. Фільм року: "Джокер". Він і до авторського кіно, і до масового. Словом, думаю, не новинка. Хоча я думала, що напишу тут "А потім ми танцювали" (ви ще його не дивились, але чомусь мені здається, що ще почуєте десь про нього).
2. Мультфільм року - "Клаус". Мультфільм вийшов на Нетфліксі і саме зараз рекомендую його глянути. Якраз під новорічні свята. Та він прекрасний у всьому, я так Вам скажу. І для дорослих, і для малих.
3. Серіал року (подивилась у 2019) - безперечно, це для мене "Пуститися берега". Я не знаю, чому тільки тепер. Але так я ним була захоплена, що словами не передати (насправді передати - тому очікуйте від нас з Андрієм Шемосюком подкаст на цю тему:)
4. Пісня року. Раптово заслухана (навіть місцями проспівана та протанцьована) - Tame Impala - Bordeline
5. Музичний альбом року (вийшов у 2019) - нема такого. Але може бути Sigarettes After Sex - Cry (2019). Я просто справді дуже багато його слухала, хай навіть не вдумуючись в нього. Але хороший. Скажу направду - з музикою цього року було якось так собі. Слухалось не так,як раніше. Швидше "на фоні".
6. Музичний гурт року - Вагоновожатые. Бо вони класні. Ви були колись на їхньому виступі? Так отож. Будьте)
7. Місто року - Вінниця! Я  там була тільки 1 раз у житті. Але мені місто дуже сподобалося. Обов'язково повернуся.
8. Відкриття року - феміністки носять рожеве (жартую. не носять. жартую, це не відкриття року). Насправді тут мають бути маркетингові агенції України, про яких я чомусь почала дізнаватися) Banda, Fedoriv, Aimbulance... Дуже цікаво їх слухати або читати, і головне - бачити результати їхньої роботи. Топ)
9. Подія року - безперечно, це для мене Одеський міжнародний кінофестиваль.
10. Концерт року - Gogol Bordello на фестивалі "Захід"
11. Літературна подія року - фестиваль "Фронтера" у Луцьку ♥
12. Поет року - нічого нового, але буде Іздрик:)
13. Поетична збірка року - "Молоко і мед" Рупі Каур
14. Книжка року (проза, що вийшла у 2019 році в Україні) - "Наркономіка"
15. Окремо виділю - книга, яка мене найбільше вразила у 2019 році - комікс "Персеполіс" Маржан Сатрапі.
16. Заклад року - нечасто я там була, звісно, але це "Мила, це я".
17. Несподіванка року - зміна роботи:) знову.
18. Розчарування року - результати виборів(?)
19. Новий пункт - ілюстратор року - Олександра Промська♥ і Олександр Грехов♥
20. Щосьнове року - ми з Андрієм Шемосюком почали записувати подкасти) Як уміємо. Процес надзвичайно подобається (особливо, якщо є вино:). Називається "Кіно-Не-Кіно" (слухати тут: ПОДКАСТ)

От, власне, і все. Але! Не все)
- у 2019 прочиталось 54 книжки (включно з коміксами та артбуками і "Прибуттям", де немає жодного слова, але це щось надзвичайне)
- у 2019 подивилась близько 80 фільмів (в тому числі серіали). це мало, скажу чесно, але були такі незабутні епізоди, що... воно того варте
- у 2019 нарешті купила новий телефон!)
- у 2019 я вчилась плавати (не навчилась:)
- у 2019 відвідала луцьк декілька разів, тернопіль, одесу, вінницю, львів і жодного разу за цілий рік не була у києві чомусь
- взяла участь у напівтеатральній напівчитальній постановці книги "Стиляги" у проекті "Година в метро". був успіх, чесно:)
- декілька разів була на Квізкотеці на запрошення Олександра Дяченка. ну норм) інколи здається, що ти розумний або не такий розумний, як здається. тоді відчуваєш баланс у житті)
- а ще була на Фестивалі "Ї" у Тернополі, на Бандерштаті у Луцьку, на Заході поблизу Львова і, звісно на АртДжазі у Рівному.

Якийсь такий рік. Головне, що завжди зі мною поруч є люди, яких дуже сильно люблю.

На цьому фото мені вже стукнуло 28, я в Одесі і ми зараз ідемо на пляж пити сидр і їсти піцу



P.S.
А далі для тих, хто читає і дивиться:)
читає ...................... дивиться


Коментарі

Популярні публікації