Чорно-білі фаворити богемного Оскара 2019

Ми з Андрієм Шемосюком безперервно дивимося фільми і обговорюємо їх. Цього разу вирішили присвятити час номінантам на Оскар 2019. Вдалося глянути майже всі фільми, яких номіновано на "Найкращий фільм року". Майже всі, бо не встигли ще подивитися "Владу". Але, сподіваємося, що в найближчому майбутньому таки оцінимо цю стрічку (тим більше, якщо вона отримає таки Оскар, але хто зна).
Наш подкаст "Кіно-Не-Кіно" потихеньку розвивається (принаймні, ми над цим працюємо) і в майбутньому ми хочемо присвятити цей час не тільки розмовам про кіно.

Але до цього ще треба дожити, тому спершу пропоную просто послухати Випуск 1.

"Чорна пантера" - фільм, що вийшов ще рік тому від Марвел. Я, чесно скажу, ще тоді, у лютому 2018 року навіть і не думала, що цей блокбастер може бути номінований на кінопремію. Але, як бачимо, все можливо.
"Чорний куклуксклановець" - найбільше мене в ньому зацікавила участь Адама Драйвера. Так як я дуже люблю фільми з цим актором. Він додає своїм персонажам якусь дитячу серйозність і наївність і тому, майже завжди, я лояльна до цих персонажів. Якось так)


"Богемна рапсодія" - я трішки злилась на цей фільм, бо він змушує мене плакати, але він дуже хороший (що би я не говорила, не слухайте мене - дивіться).
"Фаворитка" - чомусь мене ця стрічка дуже зачарувала. Попри всі інтриги і бридкі моменти у фільмі, я хочу, щоб він був відзначений кіноакадемією.
"Зелена книга" - однозначно сподобався мені цей фільм. В усіх його аспектах.
"Рома" - надзвичайно красиві кадри, сумна історія, але зі світлом наприкінці.
"Народження зірки" - як на мене, найменш вартий премії із всіх вищевказаних фільмів. Але в цього фільму є свій глядач, хоч це і не я)

Ось посилання, де можна прослухати всі наші думки щодо цих фільмів. Різні точки зору і висновки:

Слухати ►
Ютуб: https://www.youtube.com/watch?v=BzQnXGZAutg&feature=youtu.be
Кастбокс: https://utka.su/4iNFt
Саундклауд: https://soundcloud.com/podcast-kinonekino/kno-ne-kno-vipusk-1-chorno-bl-favoriti-bogemnogo-oskara-2019
Патреон: https://www.patreon.com/kinonekino


Коментарі

Популярні публікації