20:17

От тепер усвідомила, що 2017 вже завершився. Можна якісь висновки зробити, підбити підсумки, так би мовити.
Спробую коротко своїми традиційними пунктами.

1. Фільм року (той, що вийшов у 2017) - "Вечірка". Дивилися з Танічкою на Одеському кінофестивалі. Це був фільм-закриття і ми аплодували в кінці)
2. Мультфільм року - "Коко". Це вперше відзначаю мультик. Бо такий хороший, що кращий за більшість фільмів насправді.
3. Серіал року (подивилась у 2017) - "Молодий Папа".
4. Пісня року (та, що заслухана і переслухана мною цього року) - Barry White - Never, Never Gonna Give You Up. Просто вона була у фільмі "На драйві" в дуже вдалому моменті. І от я після того дуже багато разів її слухала і вирішила, що це моя пісня року.
5. Музичний альбом року (вийшов у 2017) - Nothing but Thieves - Broken Machine.
6. Музичний гурт року - Nothing but Thieves. Це для мене і музичне відкриття року загалом.
7. Місто року - Луцьк.
8. Відкриття року - світ коміксів. Одного дня у березні Андрій Шемосюк приніс мені цілий рюкзак із коміксами...)
9. Подія року - Одеський міжнародний кінофестиваль. Найкращий тиждень цього літа:)
10. Подія року у Рівному - Міжнародний джазовий фестиваль "Арт Джаз". Це найшаленіші три дні у Рівному, от що!
11. Концерт року - виступ Kasabian на фестивалі Atlas Weekend у Києві (29 червня).
12. Літературна подія року - Фестиваль "Ї". Хоч вагалась між цим і Форумом. Все ж, "Ї" був особливіший. Дякую Ксюші Олійник за прекрасну компанію.
13. Поет року - назву Андруховича, бо хоч не нове ім'я і не нові вірші, але отак.
14. Поетична збірка року - Галина Крук "Доросла"
15. Книжка року (проза) - думаю, для багатьох - Сергій Жадан "Інтернат".
16. Прозова книга, прочитана у 2017 році - Євгеній Замятін "Ми". Я вже і забула, що прочитала її саме цього року. Це сталося в перші дні січня. Надзвичайно вражена була книгою. Дякую за неї Ані Павлушенко (ми читали її вголос по розділу, коли їхали в потязі з Києва до Рівного після Нового року).
17. Заклад року - Fortissimo. Просто багато гарних моментів там пройшло у 2017 році. Підготовка до АртДжазу, день весілля моєї колеги Анютки, посиденьки з Андрюшею Шемосюком, нічне чаювання після Джазового кіно з Рітою, Танічкою, Ксюшею та Сашею... і т.д.
18. "Нарешті" року - нарешті зробила закордонний паспорт!
19. Несподіванка року - новий роман Юрія Андруховича (я ще не читала, але для мене було несподіванкою дізнатися, що буде роман:)
20. Організована подія року - Мультиторба у Мультиплексі. Тільки завдяки Вікторії Висоцькій.
21. Знайомство року - нема. Навіть не можу згадати, щоб я знайомилась з кимось, з ким почала потім спілкуватися. Зараховую сюди Андрія Шемосюка, з яким познайомилась в останні дні грудня 2016 року.
22. Розчарування року - я теж ображаюсь на людей. Це тільки цього року зрозуміла, уявляєте:)


У 2017 я:
- прочитала 50 книжок (це десь на 40% більше, ніж минулого року). щоправда з них дуже багато дитячої літератури, бо приходиш в Єшку і воно само якось так виходить. з цих 50 книг дві прочитала 31 грудня:)
- подивилась десь 160 фільмів  (з них кілька серіалів).
- була в києві, одесі, львові, тернополі і луцьку. а ще - в костополі! і це справді гарне містечко.
- зробила третє татуювання
- спробувала працювати на дві посади
- весною читала свої вірші на "Мюслях з родзинками" - літературному заході в Хоумі
- кілька разів долучалась до організації маркетингових заходів Артема Наавгуста (за що йому дуже дякую, бо корисно)
- була на Бандерштаті і мені там дуже сподобалося, особливо виступ 5 Виміру та Крихітки із джазовою програмою
- їздила на Форум Видавців і була в захваті від Вагоновожатих, які виступали майже зранку на Ночі поезії і музики:)


А ще
- Саша Промська взяла мій вірш і зробила до нього відеопоезію і здобула перемогу в номінації "Дебют року" на фестивалі відеопоезії "CYCLOP"
- Таня і Тимур Тимченки запросили мене у свою команду на Хакатоні і ця команда отримала одне із призових місць.


бачилась із друзями протягом року, здається, з усіма, кого найбільше люблю, хоч вони часом далеко. думаю, це важливо.
і останній підсумок 2017 року - все добре. я начебто щаслива.

Серйозне фото із теплої Одеси, коли мені настало 26 років


Коментарі

Популярні публікації