20:15

Як справжня колишня учениця фізико-математичного класу, люблю, знаєте, рахувати всяке.
Тому мої теперішні підсумки року будуть, як завжди, з цифрами! 21 пункт!
*але не так, що вже аж скрізь цифри, а просто.

Панаєхалі! ("паєхалі" ващє то)

Отож, 2015 рік дав мені дуже багато нових знайомств. І цим новим знайомствам він теж багато чого подарував. А я за тим всім спостерігала збоку :|
Но не будем а грусном, а будем а вісьолом.

1. Фільм року (із тих, що вийшли у 2015-му). Я все одно виберу "Зоряні Війни. Пробудження Сили". Ну от.
2. Найкращий фільм, який я подивилася цього року - "Адвокат диявола". Сама не розумію, чому глянула його тільки у 2015-му.
3. Серіал року - "Міранда":)
4. Пісня року (майже "пєсня года", але нє) - Ласт.ФМ не збреше: CHVRCHES — High Enough To Carry You Over
5. Музичний альбом року: CHVRCHES "Every Open Eye"
6. Поет року - Олексій Чупа (не можна просто так взяти і не полюбити його вірші)
7. Відкриття року - Віталь Рыжкоў
8. Подія року - фестиваль ART JAZZ COOPERATION. Багато він мені дав насправді.
9. Місто року - МІНСЬК! Прекрасний Мінськ


10. Концерт року - виступ Pianoboy на фестивалі Atlas Weekend у Києві (12 липня).
11. Літературна подія року - "Легендарне покоління. Вечір Вісімдесятників"
12. Літературна подія року від Літ.РВ - "Прохаськотерапія" та "Ніч поезії, музики і театру. 4 роки Літературі.РВ"
13. Заклад року - тайм-кафе "Home" у Рівному. Люблю аж не можу.
14. Слово року - "Гребать!" (спасіба Манжулі:)
15. Поетична книжка року - "Ми помрем не в Парижі" Наталки Білоцерківець
16. Вірш року (так, навіть таке) - "Молитви" Олексія Чупи
17. Прозова книга року - "Мій дідусь був черешнею". Вірите, чи ні, але аж плакала.
18. Розчарування року - так і не прочитала "Улісса"
19. Радість року (типу "нє всє паймут, нє многіє аценят") - я нарешті набила татуху! (майстер - Марта Бочарова).  /не больно/нічо не значить/на роботу взяли/в старості буде теж красіво/через роки не пошкодую/хочу ще/

20. Несподіванка року - полюбила Бумбокс і О.Торвальд (вже й розлюбила, здається:)
21. Знайомство року - нарешті розвіртуалилась з Костем Москальцем. Це дуже світла людина. Дуже.

Крім того,
- прочитала 52 книжки
- подивилась трохи більше, ніж 150 фільмів
- списала 4 блокноти
- тричі (тричі бляха!) була подружкою нареченої на (різних) весіллях
- 4 рази подивилася Зоряні Війни (перші 6 епізодів), 3 рази подивилася 7 епізод (так вийшло)
- познайомилась з якимись новими людьми
- 4 рази їздила автостопом (і вперше в житті)
- 5 разів (КАРЛ) вигравала в різних конкурсах репостів у вк і на фб
- 3 чи 4 рази читала на людях свої вірші (иу)
- Шелдону (це мій кіт) вже 9 місяців і 6 днів!
- дякую 2015-му за людей, які стали ближчими мені і за тих, хто завжди поруч
- дякую чату #Одеса14_15, бо ви всі дуже класні, без декого я б не мала стільки щастя цього року.


і про сумне: я знаю, як це - втрачати людей.

Коментарі

Дописати коментар

Популярні публікації