Vivienne Mort. Рівне. 22 жовтня 2014

"ти забув про мене, як забувають зимою осінь" 


Втретє слухала наживо. І щоразу той голос  можна не просто почути. О, ні, не почути. Відчути (я знаю, що то банально звучить, але  - відчути).
Атмосфера не така була, як минулого року (рівно рік тому, до речі: тут), але той голос..
Спершу презентували новий альбом "Готика". Звідти виконали всі пісні (їх там трошечки, але хороші). Музиканти були, звично для туру на підтримку альбому, в масках. Ну готика ж.
І аж після цього Дана привіталась з нами й пояснила, що далі в програмі. Інші пісні.
До речі, якось було багато композицій, які я чула вперше. Щось не слідкую за новинами, певно. 
До мурашок - "Пам'ятаєш" (вона була останньою в загальній програмі, але потім був ще біс). Чула на ЗаходіФесті - після того звідкись майже напам'ять знаю.
//
"пам'ятаєш?
не знаю, чи ти пам'ятаєш, 
але ти був мною..."
//
Ну добре - напам'ять знаю, бо хтось виклав запис у вк-аудіо:)

До нескінченності - "Сліди твоїх маленьких рук" (як завжди). Хоч руки піднімати було трохи тако - бо ніхто спершу не піднімав.
"300 років без війни" - думаю, хто був ближче до сцени, то плакали. Я так думаю просто.

Дякую за "Маріулу" та "Персефону" - вони кльові.
За "Рибу", звісно.
За решту пісень.
За "Лети" (я навіть не скажу "ну скільки можна!", але "скільки можна просити на біс, ну люди..?") - завжди гарна.
І просто за вечір, коли був дощ, але нам до того діла не було, бо ми розчинились в музиці і в тому голосі.

.і навіть нема ніякого фото, аби сюди прикріпити. тому обкладинка.

Коментарі

Популярні публікації