#ZAXIDFEST 2014.

День перший.

Все почалося з того, що Ксюша не потрапила на швидкісну електричку. Точніше - я зустріла в електричці Таню Останню, а потім Ксюша не потрапила.
Коротше, приїхали ми вже на сам фест. Якось і в черзі недовго стояли (майже не стояли), і охоронець не крепко перевіряв наплічник, тіко запитав, чи купую кокаїн-героїн - сказала, що ні і він повірив мені.
Тоді мене зустрів Іван і пішли селитися. Місце з горбами на горбі. Але нічого. Наші сусіди, отже - Іван і його друзі - гарна Іра і веселий Артем. Хорошітакі.
Намет поставила й пішла нудьгувати. Ну бо на території фестивалю загалом нічого цікавого не було. Зате зустріла багатьох знайомих і друзів. Побачилася з Вікою, яка привітала мене з ДН. Люблю отримувати подарунки через місяць після нагоди:) От тепер маю прекрасні книжки, які згодом читатиму.
дві книжки й листівка від Віки
Я довгенько тинялася сама територією фесту, бо не схотіла іти з сусідами кудись-там їсти. Так чекала Ксюшу, яка тим часом їхала до Львова якраз. Але потім таки зустріла Івана й пішли вже всі разом до головної сцени, де саме був виступ прекрасних "Петрос" із Ворохти. Такі вже ці малі діти талановиті, що геть нема сил.
Відразу ж після цього не дуже контрастно на їх фоні виглядали "Кораллі". Обожнюю ту трембіту.

Кораллі
А це ось мої прекрасні сусіди (частина сусідів:)  - Іван та Іра
Іра, Іван

Там же я зустріла рівнянина_який_часто_ходить_на_наші_заходи Любомира. От
Любомир Крупка

Так, і я вирішила цього разу фотографувати більше знайомих людей, аніж гуртів. Але в мене не крепко вийшло це, бо я забувала, що маю їх фоткати.
Ще на території фесту продавались листівки "Добра листівка" та футболки від Стронґа. Взагалі, дуже багатьох людей бачила в тих футболках, що аж приємно (хоч в самої немає). Найпопулярніший принт - Шевченко. Ну я то набрала листівок, як завжди. Вони чудові дуже.

Листівки кльовітакі

Нарешті вже приїхала Ксюша і це співпало саме із виступом кльового Rocky Leon - такий вже позитивний малий (1985 року народження:) Послухали його з задоволенням і почався Тартак. Загалом, кльово. Так, сподобалося. Хоча ж не вперше чула і бачила, і пісні такі звичні вже. Чесно кажучи, особливого кайфу не отримала, але було добре. "Танцюйте, покидьки, це ваше свято" і "Хулігани" найкльовіше мені там прозвучали.
Тартак

Після Тартака був Скрябін. Щось мене аж розчулила пісня про маму. А потім весело було слухати якісь пісеньки чи то коломийки від Кузьми.
Після Скрябіна таки був найкращий виступ того дня від Noize MC. Ну він просто чудєснєйший! Свій виступ присвятив темі "Інформаційні війни", щось таке. Приємно, що російський гурт і так підтримує нас і взагалі "за нас" (якщо чесно, я все життя думала чомусь, що Noize MC - білоруси. Ну просто не цікавилась і собі вирішила. Нивдобно трохи, бо якраз ще комусь доводила їх білоруськість). Я то напишу, які пісні мене найбільш поперли, але їх не одна і не дві, і хотілось би всі перелічити. Та все ж, я надзвичайно рада була "Басейну", "Танцям" (типукавер на ВВ), "Моё море" (оо, це нескінченність просто), "Выдыхай", "Капитан Америка" (досі співаю: "миру пиздец, всё оооо-чень плохо...") ну і там ще багато всяких. Класно, що співав такі старіші пісні, які я навіть трохи знаю по молодості. Ну, коротше, я ставлю Noize MC на п'єдестал першості за якістю, кльовістю і доречністю виступу на #ZAXIDFEST (принаймні першого дня).
Noize MC

Ну а після Нойза були Clawfinger, яких ми трохи пропустили, але останні пісні таки почули і були приємно вражені. Це, як то кажуть, уравєнь.
Продовжили музичну частину фесту вже аж о третій ночі на Арт-сцені з моїми вже звичними Drumтиатр, яких довго щось не було, що аж здавалося - і не буде. Але людей прийшло досить багато, як для такої пори, і сумніви розвіялися (хоча їх - драмтиатрівців, - і досі не було). Поки чекали, до нас із Ксюшею причепились два хлопака і шось там намагалися пояснити, але ніяк не виходило. Ми ж, у свою чергу, збрехали, що ми - Орися і Віка. Тоді побачили Малину і пішли вже спілкуватися із знайомими волинянами.
І нарешті Іздрик, Семенчук і Гмиря на сцені. Довго налаштовувались і почали. Непогано ж, як завжди. Звук був дуже потужний (ну рок-сцена) і надзвичайно круто то було слухати вночі (але ми так спати хотіли, що ледь рухались, але якось було). І тут я мала би щось пригадати, але наразі нічого такого цікавого - начебто виступ як виступ був. Але прикольно спостерігати за людьми, які взагалі вперше все це слухали. Вони були вражені, це я вам точно кажу. Чулись розмови типу "-а шо це таке? -драмтиатр -шо? -іздрик. -о, іздрик! це вііііін?".
Я знаю, що вам не видно, але це Drumтиатр (шо я зроблю, шо так)
А вже як їх згадували наступного дня ті, хто в цей час "спав") Ну просто рок-сцену чути на все наметове містечко. І от зранку в наметовому тільки й розмов було, що про Іздрика і Драмтиатр. Зате всякітам могли вже жартувати про "дєвочка, поцілуй мене за вушком, якщо ти Оксана Забужко".
Оце таким був перший день фестивалю, який завершився другого дня. Спалося горбисто дуже, але нічо)

День другий.

Найгірше прокидатися від того, що тобі спекотно і щось в голову гріє (а це, несподівано, сонце). Це й правда найгірше. Тому прокидаємося і відразу хочеться піти кудись хоч куди. Гуляли з Ксю, поки наші сусіди ходили в якесь село. Зустріла ще одного знайомого із "Заходу - Сашка Рибчука. Потім Віку знову, Таню знову:) Пішли на твішось із твіттерянами, серед яких я мало кого знаю. Була там і Малина. 
Малина Ольхович

Щодо тві-зустрічі. Таке. Я мало кого там знаю насправді. Тому ми з Ксюшею трішки побули, потім пішли прогулялися, а тоді завітали до Віки і Васі в гості, посиділи трохи, побалакали і пішли собі кудись далі. І натрапили на виступ Qarpa. Кльова вона, як завжди. Співала нові пісні, співала і старі. 
Карпа
А потім ми знову побачили нарешті наших сусідів і вже разом з ними слухали останню пісню секретного гурту, яким виявилися O.Torvald. Мені сподобався кавер на Ляпісів "Сочи". Люблю її. Тому було надзвичайно круто це почути. А потім ТНМК, які я люблю наживо і ніколи не слухаю в записах. 
ТНМК
Потім три гурти, які ми дуже чотко пропустили. Ну майже пропустили. Чули Caliban здалеку, але дуже добре. Потім встигли ще трохи на Братів Гадюкіних. Вони кльово виконали кавер на Ляпісів  "Ти кинула" українською. Ну а на Крихітку зовсім не ходили (але то нічого страшного, я особисто то вже наслухалась і набачилась Каші).
І дочекалися Ляпис Трубецкой. То був уже, певно, останній виступ їхній, який мені довелося бачити (бо ж, кажуть, розпадаються). І то було не те, що епічно (зовсім ні), а якось так звично вже, чи що. Звикла до них. Під час "Танцуй!" тааааак танцювалося, що просто капець. Секунд 15, а потім почались якісь заворушки - туди-сюди ходіння людей, штовхання (а це тепер Ксюша каже, що то вона штовхалася. Ну не можна витримати). "Котик" теж так норм пішов:) А на "Воины света" то якось було аж щемко - бачиш, як всі ці молоді люди разом співають і з таким надривом, що аж за душу, знаєте, без зайвого пафосу. 
Вночі пішли на Dakh Daughters. Я так давно мріяла побачити їх, що просто не могла це пропустити. Але дуже дуже дуже дуже (і ще мільйон разів написала б це "дуже", аби це мене якось виправдало) змерзла, що недослухала до кінця, а пішла раніше завершення, пішла спати. Але те, що вдалося таки побачити мене не розчарувало. Я б лишилася. Зараз думаю, що "якого дідька не лишилася?!". Ну таке. Ці дівчата надзвичайні. От, що скажу.
Про Zapaska вже й мовчу - не чула навіть з намету, спала, як вбита.

День третій.

О, цей день був ідеальний. Ми були в лісі. Там добре дуже. Ще слухали саундчеки Гич Оркестру і Vivienne Mort. На саунд до Vivienne Mort прийшло стільки людей, що було враження, ніби вже концерт. А потім ще люди якісь питали, хто то такі так гарно співали. І знову ми були в лісі, здається. Коротше, ходили і сиділи десь. А потім повернулися до кіп_калм_сцени і слухали, як виявилося, рівненський гурт Acloneofmyown. Непогані. Ну хороші.
А потім там же були Vivienne Mort вже з основним виступом. До розчулення. І знову "Лети" аж двічі заспівали. Ніколи ця пісня не набридне, і хоч ти шо хоч роби.
Відразу і лишилися слухати Гич Оркестр. Прекрасні. Найяскравіші враження саме від них цього дня. Ну якось, хоч і далеко не вперше, дуже пішла та музика. Танцювали собі ми)
Гич Оркестр
Під час цього виступу ми ще зустріли Тараса, якого не впізнали і він нас не відразу, але якось знайшли порозуміння, хто є хто:)
І продовжили танцювати:)
Ще бачили Івана, Артема, Олечку й пішли на Роллікс, де Ксюшу пригостили соняшниковим насінням ("-Сємкі є? -Нема. -То тримай"), а мене поцілували несподівано в щоку. Потім Ксюша зізналася, що любить дивитися на слем. І я подумала: "О, я не одна така!". А потім до нас приєдналася нарешті Іра і  вже так були всі разом.
Потужний виступ Роллікса якось дуже швидко завершився і ми ще трохи послухали ВВ й попрощалися з нашими (Іваном, Ірою, Артемом). Нібито мали іти вже спати, бо зранку треба вставати й бігти на маршрутку до Львова. Але якось воно так вийшло - то чаю ще вирішили випити, то потанцювати під "Весну". А потім і взагалі підійшли до сцени ближче і "Танці" нас просто вивели із себе й ми заслухалися Воплями Водоплясова. Ще гімн заспівали разом і тоді вже нарешті таки пішли до намету. Помила ноги і дивилася, як з них іде пара. так - вічно можна дивитися на три речі: як Семенчук махає головою, як Таня Остання в'яже гачком і як в мене димлять ноги.
Я довго не могла заснути, слухала, що відбувається на сцені. На диво, чула геть усе, а на промові Якова Матвійчука якраз мабуть заснула на тих кілька хв, і прокинулася відразу, як знову заговорив М'яч.
Потім вночі ще телефонував Тарас й запрошував нас на вогнище, але Ксюша так міцно спала, що відповіла "Ні, я сплю". І ми не пішли. Зранку виявилося, що Ксю нічого такого не пам'ятає. Отакої.
І поїхали зранку додому. І були вдень вдома. І писала я оце все. І дописую вже.
______________________________________________________________________

Загалом

Фестиваль таки сподобався. Всі побутово-організаційні моменти я просто не буду коментувати. Гурти хороші, якість звуку теж. Люди більш-менш нормальні всі там були. Але  мені все одного чогось не вистачало. 

Пісні, що #нескінченність

Noize MC - Моё море
Noize MC - Выдыхай
Noize MC - Танці
Noize MC - Вселенная бесконечна
Noize MC - Бассейн
Скрябін - Мам
Drumтиатр - Че
Drumтиатр - Березень (про суботу)
Ляпис Трубецкой - Танцуй!
Ляпис Трубецкой - Воины света
Dakh Daughters - Українські дівчата музичні... (Андрухович)
Dakh Daughters - Я люблю її коси (Семенко)
Vivienne Mort - Лети
Vivienne Mort - Ти став дорослим, коли вперше...
Гич Оркестр - Тінь, день, сум
Гич Оркестр - Любіть Україну
Гич Оркестр - Магнолії лимонний дух
Роллікс - Бий-бий
Воплі Водоплясова - Весна
Воплі Водоплясова - Танці

Смішне, але таке, що мало хто зрозуміє. Або так.

- Хочеш, поділюсь одним секретом?
- Що? В мене сукня просвітлюється дуже?

- Сємкі є?
- Немає...
- То ось, тримай.

- Можна зробити один ковток?
- Звісно
- .... омг О_0 Я думала, це вода
- Ні, це мікс

Кого я зустріла із знайомих

Малина Ольхович з Луцька
Аня Яблучна з Луцька
Таня Остання з Рівного
Віка і Вася зі Львова
Міль і Коля Матвіюк з Чернівців-Львова
Оля Перехрест з Києва
Любомир Крупка з Рівного
Вова Столярчук з Луцька
Саша Рибчук з Рівного
Олена і Богдан Слуті з Рівного
Олечка Філатова з Бродів
Тарас Сомар зі Львова
Наталя Капустинська з Рівного
Ангеліна Орлова з Дубно
Богдана Неборак зі Львова
Софія Чокан з Рівного
Юра Матвійчук з Острога

і може ще когось
так - багато людей там було)

Людські фотографії можна подивитися тут:

..
.


Коментарі

Дописати коментар

Популярні публікації