20:13

Боюсь, що всього не згадаю, зважаючи на те, що події грудня собою заполонили всі попередні.
Тим не менше, що таки згадалось - те вважатиму справді важливим.

Мій 2013 був ось яким (якщо тезово):

1. фільм року - “Великий Гетсбі” - я пам’ятаю ті відчуття, коли ми з Ритославою літнім (чи то весняним, хто його тепер точно скаже) вечором повертались із кіносеансу, а потім я писала і писала про це кіно. Тому для мене справді це - фільм року.
2. поет року - Юрко Іздрик. І хоч до завершення 2013-го я, все ж, перестала його майже читати, але все одно він лишається найпотужнішим враженням 2013 в плані поетичному.
3. музика року - Океан Ельзи та Ляпис Трубецкой. Океан - перше півріччя, Ляпис - друге. А поміж тим Гич Оркестр для літа.
4. композиція року - ех, тут важко вибрати. Тому кілька буде: Ундервуд “Платье в горошек”, ДрамтИатр “Че Гевара”, Ляпис Трубецкой “Танцуй!”, Гич Оркестр “Тінь День Сум”, IAMX ”Screams”, Земфира “Самолет”…
5. концерт року (не сумнівайтесь) - Ляпис Трубецкой в Києві.
6. знайомство року - дуже хотіла б написати Іздрик, але так думаю “я то його не забуду, а він мене вже не пам’ятає; подумаєш - організували один захід в одному місті”). Тому не пишу Іздрика, а пишу всіх, хто долучений до молодіжної платформи ЯСКРАВО. Справді, я рада, що знаю їх всіх.
7. музичний альбом року - “Right Thoughts, Right Words, Right Actions” (Franz Ferdinand).
8. літературна подія року - ну зрозуміло “Форум Видавців” у Львові.
9. фестиваль року - Франко.Місія.Частина 1 - таки перша більш сподобалась.
10. захід року від Літератури.РВ - Іздрик і DrumТиАтр у Рівному (10 серпня 2013).
11. люди року - українці (ті, що на майдані вже більше місяця рятують всіх від рабства).
12. поетична книга року - “П’ятикнижжя” Грицька Чубая
13. прозова книга року - “Твердиня” Макса Кідрука
14. найкраща художня книга, яку я прочитала у 2013 - “1984” Джорджа Оруелла
15. музичний кліп року - IAMX - Quiet The Mind
16. відкриття року - ?
17. місто року - Київ (бо Євромайдан, так сталось вже)
18. тема року - #Євромайдан
а ще от що:

- я захистила магістерську роботу на тему “мотивація персоналу”!

- я підстриглась коротше, ніж зазвичай

- подивилась більше 150 фільмів

- прочитала менше 50 книг (часу стало мало, світ змовився проти мене)

- побувала біля могили Г. Чубая

- читала свої вірші людям на різних заходах

- була на концертах у Рівному В. Стрикало, Вів’єн морт, Полини Республики,  Океану Ельзи, Сергія Бабкіна

- видерлась на Говерлу

- працюю на справжній роботі економістом


хай там як, а я рада цьогорічному знайомству із літературно-музичними людьми: Юрієм Іздриком, Григорієм Семенчуком, Олексієм Гмирею, Іваном Малковичем, Максом Кідруком, Богданом Боденчуком.
ну і все, мабуть. але насправді не все. але тут усе.

з прийдешнім 2014 вас!

Коментарі

Популярні публікації