макулатура.

живу зараз макулатурою. 13 квітня почула новий альбом і, здається, досі не вимикала його.
а от для чого я це пишу - не знаю.
а перед тим дуже мені вподобалась чомусь (раптово) пісня "падение" і я слухала її раз за разом і не могла зупинитися. давно то було. і саме в той момент дізналась, що ці пацани їдуть у невеличкий тур і будуть у львові. і саме тоді я отримала запрошення в зустріч. і звідти дізналась, що взагалі то, новий альбом на підході.
от і чекала.
а ще раніше - я безперестанку слухала "провинцию". і все.
а 27 квітня я таки поїхала на концерт до львова. перед тим, звісно, встигла зацінити новий альбом "пляж", нездорово багато слухала "нейт диаз" і вже майже не впадала в депресивний стан, а просто насолоджувалася текстами.
а концерт 27 квітня пройшов на 5+ для мене. я взагалі вперше, мабуть (у житті?) була на реп-концерті. але мене нічого не вразило аж дуже. все, як завжди. мимоволі уявляла, якби на сцені, крім двох учасників макулатури, були ще професійні музиканти і всю ту музику грали на муз.інтрументах - то це було б ващєєє.
важливо (!) - звук був непоганий на концерті, але в якийсь момент став поганий. і то саме на "падении". це було неприємно, бо я дуже крепко сильно хотіла по
чути наживо і бажано, аби було все розбірливо, а не вийшло. зате я зрозуміла, що майже напам'ять знаю слова. хоча досі дивуюся, як то все те можна запам'ятати і ще й в такому темпі читати під музику. капєц.
а це все до того, що треба розширювати свій музичний кругозір.
люблю макулатуру шоб їм.

Коментарі

Популярні публікації