20:14

Традиційний пост із підсумками прожитих 365 днів. Коротко хочеться (так і буде).
Але якось так важко визначити для себе межі цього року. Бо все починалося не_з_початку. Принаймні, так я відчувала його - цей 2014-й.

Тому тут вибрано те, що було найкраще цього року.

Ну, почну:
1. Фільм року, який вийшов у 2014-му. Найсправедливіше - "Поводир", хоча за цей рік бачила чимало непоганих. Просто згадую свої перші враження і розумію, що саме він.
2. Найкращий фільм, який я подивилася у 2014-му. "About Time". Бо він дуже хороший.
3. Поет року - поетеса - Катя Бабкіна. Ну і Жадан. Жадан на вєка:)
4. Музика року - Ляпис Трубецкой, Noize MC, Dakh Daughters, Yoav, Жадан і Собаки... Звісно, це не все, але саме вони якимись такими яскравими спалахами були.
5. Композиція року - *я знущаюсь над собою, бо одну вибрати неможливо - за кількістю прослуховувань - "Говори зі мною" (Drumтиатр) взагалі то, тому вона тут. Але без цих теж ніяк:
Röyksopp & Robyn – Monument (T.I.E Version), 
Kasabian – treat, 
OK Go – The Writing's on the Wall, 
Жадан та Собаки – Бийся за неї
6. Концерт року - Жадан і Собаки у Чернівцях на фестивалі Meridian Czernowitz (7 вересня 2014 р.) (про який я чомусь навіть нічого тут не писала, але це був неймовірний концерт!)
7. Знайомство року - ой, це тяжко. Тому я напишу - Юрій Андрухович. Так.
8. Музичний альбом року - "Бийся за неї" (Жадан і Собаки )
9. Літературна подія року - просто й незмінно - Форум Видавців у Львові. Бо було гарно й добре.
10. Захід року від Літератури.РВ - ну ви ж розумієте - Андрухович у Рівному.
11. Людина року (або люди) - Жадан Сергій та Кідрук Макс.
12. Поетична книга року - "Знеболювальне і снодійне" Катерини Бабкіної.
13. Прозова книга року - *кого я здивую? - "Фелікс Австрія" Софії Андрухович.
14. Найкраща художня книга, яку я прочитала цього року - "Колекціонер" Джона Фаулза.
15. Місто року - Чернівці.
16. Відкриття року - Dakh Daughters (відкрила насправді ще у 2013, але саме у 2014-му наслухалась досхочу!)

Загалом:
- прочитала 48 книг (як і минулого року; знову не виконала план 50:)
- переглянула 104 фільми (хехе, а минулого року було більше 150)
- написала 20 віршів (+/- 3)
- мала змогу познайомитись із Сергієм Жаданом, Михайлом Бринихом, Іллею Стронґовським, Юрієм Андруховичем, Михайлом Жаржайлом, Андрієм Курковим та ін.


І насправді, весь цей список не є аж таким важливим. За цей рік сталося неймовірно багато всього. Настільки, що я навіть не можу усвідомити, коли ж був початок. Бо початку й не було. І от зараз я згадую, як була у Франківську, Тернополі і розумію, що це все він - 2014-й, а мені здавалося, що то раніше відбулося.
І згадую, згадую все нові й нові деталі, все більше й більше спогадів і всі вони чудові. А потім розумію, наскільки рік для нас був НЕ-чудовим і стає ніяково трохи. Ми просто навчилися більше цінувати прості речі, радіти з того, на що раніше навіть не звертали уваги.
Та найголовніше для мене - люди, яких бачу щодня, з якими часом розлучаюсь, але вони повертаються і я їх люблю не тільки за це. Добре, коли є друзі і добре, коли ти впевнений в цьому.

А ще дуже хочу подякувати людям (ви ж прочитаєте): Танічка, Іван Манжула, Аліна Ольхович, Аня Яблучна, вся Література.РВ, Олександр Ірванець, Павло Щепан, Йосип Гусак, Віка Скочко і Вася Скочко, Таня Остання, Катруся Танчак, Третій, Сашко Ткачинський, Оля Лялька, Сашка Потеряшка, Макс Кідрук, Наталя Максим'юк, Таня Журавльова, Аня Павлушенко, Віка Бруця і... (когось тут точно забула...). Ну.. просто ви всі норм цього року:) дякую, що ви є.

А найбільше - Тані (ще раз!), Ксюші, Ріті, Марку і Віці (ще раз!).


Коментарі

Популярні публікації