20:21

 Для когось вже закінчується перший місяць 2022 року, а я тільки взялась писати підсумки 2021. Можете вважати, що це я так довго відходжу від новорічних свят)
Насправді згадую попередній рік і думаю, що він був класний. Ділюсь з собою із майбутнього, але ви теж можете це почитати.

Далі я пишу все, що побачила в телефоні та згадала.
Отже, 2021 починався з прекрасної подорожі в Єгипет, де ми встигли відпочити та набратися натхнення та сил на цілий рік. Ми побачили єгипетські піраміди та дещо дізналися з історії Стародавнього Єгипту. Насправді це значно цікавіше та захопливіше, ніж здається, коли бачиш фото знайомих, які обирають для подорожі саме Єгипет. Дуже рада, що завдяки Андрієвим батькам у нас була ця нагода.
Далі рік ішов собі без особливих пригод, та все ж, є, що згадати. Наприклад, як ми їздили на виступ Жадана у Луцьк, або ходили на лекцію Ірванця у Рівному про 80-ті. Був особливий період навесні, як ми відкрили для себе новий заклад у Рівному - RombBeer та слухали там цікавих музикантів. Шкода, що це тривало недовго і в якийсь момент дуже нам набридло.
Ми пекли пасочки на Великдень та роздавали їх родичам та друзям. Цікавий досвід) У моєму телефоні ціла купа фотографій квітучих дерев. Ця весна виявилась такою рожевою з магноліями та сакурами... Було гарно.
Одного разу ми з Андрієм вирішили з'їздити в Київ і потрапили в один день відразу на декілька подій: Кураж Базар, виставка про Чорнобиль, музей Науки та зустріч з киянами, за якими вже скучили. Чудовий день у травні (чи два дні?). А ще якось весною до нас приїжджали друзі з Луцька (Віка і Вова, привіт:).
А ще запам'ятався концерт Бумбокс на майдані Незалежності з нагоди виходу рівненського футбольного клубу "Верес" в якусь Лігу) Було непогано.
А літом я взяла участь в проєкті харківського скульптора Вячеслава Пасинка. Суть проєкту - зробити скульптуру жінки до Дня Незалежності України (скульптура повинна була поєднувати в собі всі обласні центри України у вигляді частин тіла людини, я була Рівненською областю і це був лікоть лівої руки... не питайте:) Вийшло дуже гарно в результаті.
Загалом літо минало на пікніках та на дачі Андрієвої бабусі в час, коли у нас вихідні І це було прекрасно!
Тим часом з колегами вітали одну колегу з весіллям. Я навіть була на дівич-вечорі та на самому весіллі. Дуже мило і красиво.
А ще влітку у мене з'явилося нове татуювання на нозі - подарунок на День народження від Андрія. Мені дуже подобається) 
У серпні ми переїхали в іншу квартиру. Переїзд був стресовим, але все закінчилося добре:)
Найбільше того літа я чекала Одеський кінофестиваль. Він відбувся, Одеса була чудова але часу на море було  дуже мало. Зате я задоволена фільмами, які ми встигли подивитися. Взагалі для мене цей кінофестиваль - це якась особлива атмосфера. Відчуваєш себе повністю в потрібному місці у потрібний час. Рада, що Андрій розділяє зі мною цю думку♥
Після відпустки в Одесі Рівне теж подарувало нам чудову подію - Форум креативних індустрій, на якому я побачила дуже багатьох класних людей, з якими раніше доводилося або працювати, або просто хоча б частіше бачитися. Сама програма також мені сподобалась (хоча ми вибіркові лекції слухали). Було приємно, що все це відбувається у Рівному.
Одного дня ми вирішили, що дуже чекаємо прем'єру фільму "Дюна". Настільки дуже, що було б нудно дивитися її в Кінопалаці у Рівному, тому поїхали у Львів. За майже цілий день ми й встигли тільки дістатися до кінотеатру, мимохідь випивши каву з подругою (Віка, привіт) та ледве не запізнитися на свій потяг додому. Незабутній день:)
Найкращим музичним днем для мене став день концерту Калуш) Не думала, що буде настільки круто. Дуже в захваті від учасників гурту. 
Ще цього року був період яблучних пирогів, які довелося випікати, бо в нас було багато яблук)
Осінь минула швидко, хоч і здавалося, що затягнуто. Не дуже люблю осінь, бо щоразу вдягаюсь не по погоді та мерзну. Інша справа - зима - там точно не прогадаєш - просто вдягай все найтепліше і не совайся по вулиці дуже довго.
В грудні ми поїхали у Луцьк святкувати ДН Андрія. Це все могло бути і в Рівному, але хотілося чогось трішечки іншого. Тому всі разом поїхали туди, де був сніг)
У грудні ще був корпоратив на роботі, Таємний Санта та підготовки до Нового року. Оце й усе.
Поміж тим я читала книжки, дивилась фільми і серіали та слухала музику.

А тепер підсумки, на які ви заслуговуєте:)

1. Фільм року: спершу тут мала бути "Дюна", однак я передумала і хочу, щоб хоч хтось завдяки мені глянув інший фільм - "Тік так ... Бум!" - мюзикл, де головну роль зіграв Ендрю Гарфілд та цим заслуговує на Оскар (чесно! якщо не отримає - то тільки заради Тімоті Шаламе)

2. Найкращий фільм, який я подивилась у 2021 - я нічого не змогла вибрати) Все, що дивилась було на рівні "нормально". Але згадаю фільм "Час розваг" (1967) - дуже незвичне кіно зі специфічним гумором. Раджу подивитися, якщо ви відкриті до дивних речей)

3. Найгірший фільм, який дивилась 2021 - мюзикл "Кішки". Хочеться просто забути.

4. Краща книжка, яку я прочитала у 2021 - "Дівчина з ведмедиком. Доктор Серафікус" В. Домонтович. Важко насправді вибрати одну, тому допишу тут ще "Купи собі той довбаний букет" Тари Шустер та "Свято, яке завжди з тобою" Гемінґвея.

5. Краща поетична книжка, яку прочитала у 2021 - "Псалом авіації" Жадана (можливо, це єдина поетична збірка, яку я читала у 2021...)

6. Кращий комікс (графічний роман) 2021 - 4 частини "Проповідника" (Стів Діллон, Ґарт Енніс). Що далі читаю цю історію, то більше вона мене захоплює.

7. Мультфільм року - "Енканто: Світ магії" - дуже гарний мультфільм-мюзикл, композитором якого є Лін-Мануель Міранда

8. Серіал року - "Ейфорія"

9. Відкриття року - в музичному плані відкриттям став Стас Корольов з його дебютним альбомом "O_х" та італійці Maneskin

10. Місто року - Рівне, Одеса

11. Музичний альбом року - "Зембоджу" Курган і Агрегат (бо сподобався)

12. Пісня року: Year &Years - Crave

13. Найкращий стендап року - я просто не можу лишити без уваги спешл від Бо Бернема "Inside". Це важко назвати стендапом, скоріше стендап вдома)

14. Найкраща ідея року: купити вініловий програвач)

15. Заклад року: кафе "Hogwarts" у Рівному

16. Несподіванка року (приємна): переїхали в нову квартиру

17. Подія року/фестиваль: Одеський міжнародний кінофестиваль


Та й все. Прочитала 54 книжки (це разом із коміксами, тому не так вже і багато, але я рада).
Подивилась 130 фільмів/серіалів/стендапів.
Чудовий рік був ♥

Люблю це фото. Ми відпочиваємо. Андрій не любить це фото, бо він робив шашлики якраз і був дуже втомлений:)

Коментарі

Дописати коментар

Популярні публікації