20:20

 Певно, це вперше за 9 років, коли я майже впевнена була, що не треба мені ніякі підсумки року. Дуже змінилась я, здається. Але не настільки, щоб, все ж, не написати ті підсумки. Це для себе. Бо рік хоч і був не з найнасиченіших, але він точно вартий того, щоб згадати хоча б кілька справді хороших моментів.

Тож, як вже вище натякнула - я пишу такі підсумки кожного року, починаючи із 2012-го. Я сьогодні перечитувала той перший запис і не могла зрозуміти, як я жила до того? Бо саме у 2012 я познайомилась з багатьма людьми, які так чи інакше вплинули на мене та мій стиль життя. Я знаю, комусь стало цікаво - тому ось тут можна переглянути ► 20:12 (стало цікаво тільки мені? ну ок:)

Повернуся у 2020. Всі вже мільйони разів сказали, що рік був непростий у глобальному сенсі та і для кожного окремо теж. Для мене це максимально домашній, рівненський рік. Я майже нікуди не їздила, не відвідувала концертів чи літературних заходів (майже!) і мало що змогла досягти цього року.

Але є кілька але. І ось вони тут. 

За рік я прочитала 46 книг і переглянула 162 фільми (включно із серіалами).

Ми з Андрієм Шемосюком багато працювали над подкастом на початку року. Тому запустили телеграм-канал "Кіно-Не-Кіно", почали помаленьку вести твіттер та інстаграм, спробували формат діалогу з професіоналами своєї справи та записали 20 випусків подкасту (19 з них можна слухати на будь-якій зручній для вас платформі, 20-й у чорновому варіанті наразі, доступний лише нам:).

Відвідали у лютому конференцію креативної агенції BANDA. Було багато знайомих людей там і корисної інформації. І після цього через кілька тижнів почався карантин.

Весна пройшла за книжками. Я прочитала "Амадоку" Софії Андрухович і це справді одна з кращих книг, які я читала у 2020 році. 

Літо було дуже коротким:( Замість відпочинку в Одесі за переглядом фестивальних фільмів, ми часто їздили на дачу вчитись плавати в озері та дивитися на зірки і їсти овочі з грилю. А також досліджували Бармаки (насправді сиділи на пагорбі і слухали музику, шукали поле люпину, щоб сфотографуватися з ним і робили вигляд, що це був довгий та виснажливий похід в гори). 

А восени дивилися фільми з ОМКФ онлайн. А ще їздила в Луцьк слухати про новий роман Андруховича на Фронтеру. 

Ну і потім настав 2021 рік.

З найкращого виділю ось це:

1. Фільм року: мюзикл "Гамільтон" (2020), який вийшов на "Дісней +" тільки цього року

2. Найкращий фільм, який я подивилася у 2020 - "Олдбой" (2003) - звісно, дивно, що тільки тепер глянула, але вражень дуже багато.

3. Книжка року - "Амадока" Софії Андрухович

4. Краща книжка, яку я прочитала у 2020 - "Пройти крізь стіни" Марини Абрамович

5. Краща поетична книжка, яку прочитала у 2020 - "Антологія української поезії ХХ століття: від Тичини до Жадана" - це справді дуже цінне видання. Там навіть короткі біографії поетів написані цікаво.

6. Не можу не згадати ще Таню Малярчук, яка цього року моя поетеса року з її збіркою віршів та колажів "За такі гріхи Бог ще подякує"

7. Мультфільм року - тут буде мультсеріал "Аватар: Останній захисник" та "Аватар: Легенда про Кору". Дуже сподобалося. Але це багато серій та сезонів)

8. Серіал року - "Ранкове шоу". Чекаю продовження.

9. Відкриття року - кава з апельсиновим соком. Це дуже смачно!

10. Місто року - звісно Рівне:)

11. Музичний альбом року - дуже дивно, але я мало музики слухала. Навіть нічого на думку не прийшло відразу, але потім я згадала, як слухала Дахабраху. Тому буде їх альбом "Alambari".

А для тих, хто любить експерименти, то слухайте "Культурний шок" від BRAT

З іноземних виконавців ще виділю альбом Nothing But Thieves "Moral Panic" (2020)

А ще це був рік, коли я слухала в основному музику із серіалів. Тому не можу не порекомедувати послухати підбірку із "Академії Парасолі", "Ранкового шоу" та "Блиску"

12. Заклад року: "Мила, це я"

13. Розчарування року: ой, тут дуже просто - відміна всіх заходів, на які я могла б поїхати:(

14. Досягнення року: я можу сказати, що навчилась плавати нарешті. Це звісно, ще треба буде перевірити потім, але я плавала цього літа і навіть є свідки)

15. Це дивний пункт, але він міг з'явитися тут тільки цього року - настільна гра року: "Мемологія" (вона справді класна, але часто не можна в неї гратися)

16. Нове цього року: дуже багато домашньої випічки, ми навіть напекли пасочок на Великдень самі!

17. Додаток року: Google Podcasts та звісно Spotify

18. Подкаст року (якщо не  брати до уваги "Кіно-Не-Кіно":) - "Взяла і прочитала" Богдани Неборак. Були й інші класні, але це наразі єдиний, в якому я не пропустила жодного випуску.

19. Найкраща ідея року: святкувати Новий рік у лелітках (ну а шо)

20. Люди року: ну ясно хто - всі мої друзі і рідні.

21. Річ року: антисептик:)

За цей рік більше цінувались домашні посиденьки і прогулянки без відвідувань будь-яких закладів харчування (хоча це теж було).

Ось те, що хотілось виділити. Тому що, можливо, для когось тут будуть цікаві знахідки і ви подивитесь якийсь фільм чи серіал, що я згадала, або хоча б послухаєте ось цю пісню: вмикай►


мене знову фотографує Андрій на мій ДН. Цього разу мені вже 29


Коментарі

Популярні публікації