20:18

Традиційно пишу підсумки року і розумію, що, перш за все от що:
- не вистачило 5 книг, щоб виконати свій план 55.
- не вистачило 1 дня, щоб виконати план "щомісяця мінімум  1 пост у блог" (грудень, пробач).
Ну а далі було таке:

1. Фільм року (той, що вийшов у 2018) - "Тихе місце" (Джон Красінскі). Довго обирала, але саме цей фільм викликав найбільше емоцій і найбільше роздумів.
2. Мультфільм року - "Острів собак" (Уес Андерсон).
3. Серіал року (подивилась у 2018) - "Офіс".
4. Пісня року (та, що заслухана і переслухана мною цього року) - Полигон (Oxxxymiron). Піддалась мейнстріму і таки послухала один альбом. І не могла зупинитися, якщо чесно.
5. Музичний альбом року (вийшов у 2018) - "Always Ascending" (Franz Ferdinand)
6. Музичний гурт року - Franz Ferdinand. Приїхали нарешті в Україну і зробили цим величезний подарунок не тільки для мене:)
7. Місто року - Одеса. Цього року була там тільки 1 раз і тільки 2 дні, але якось. Отак.
8. Відкриття року - виявляється, я вмію готувати щось їстівне.
9. Подія року - Kyiv Comic Con. Мені було дуже цікаво!
10. Подія року у Рівному - Міжнародний джазовий фестиваль "Арт Джаз". Це вже традиційно:)
11. Концерт року - Franz Ferdinand в Україні.
12. Літературна подія року - Виступ Сергія Жадана  в КПІ ("Тютюнові фабрики").
13. Поет року - цього разу поетка - Зузанна Гінчанка
14. Поетична збірка року - Сергій Жадан "Антена"
15. Книжка року (проза) - "Mox Nox" Тані Малярчук.
16. Прозова книга, прочитана у 2018 році - "Під скляним ковпаком" Сильвії Плат.
17. Заклад року - Red Rabbit у Рівному.
18. "Нарешті" року - разом з Андрюшею орендували квартиру.)
19. Несподіванка року - зміна роботи.
20. Організована подія року - Новий рік з друзями вдома (в нас навіть був дрес-код!)
21. Знайомство року - команда ТРЦ "Злата Плаза"
22. Розчарування року - закриття кінотеатру "Мультиплекс" у Рівному:(

У 2018 я:
- стала тіткою вперше у житті! і хрещеною мамою
- прочитала 50 книжок (це точно так само, як минулого року, але план був - 55 книг).
- подивилась десь 125 фільмів  (з них кілька серіалів).
- була в києві, одесі, львові, луцьку, житомирі, ужгороді.
- не написала жодного вірша за весь рік. вперше за останні років, певно, 6.
- виграла абонементи на всі дні Атлас Вікенду!
- була на Бандерштаті і знову мені сподобалося, тож наступного року можна поїхати ще раз.
- стала керівником цілого розважального центру для дітей і вже працюю так півроку
- завдяки своїй новій роботі почала читати бізнес-літературу і мушу сказати, що дуже цим тішусь і це справді надзвичайно цікаво.


І найголовніше:
навчилась їздити на велосипеді! Завдяки зусиллям Андрія Шемосюка, який змусив мене вчитися і в нього вийшло)

Це точно не все, і хотілось би ще вмістити безліч прекрасного, але це всього лиш запис. Найголовніше лишається у пам'яті.

На фото мені якраз 27:00 років, я на фестивалі мексиканської їжі Santa Muerte, п'ю коктейль із текіли, у мене розмальоване обличчя і мене фотографує дуже дорога моєму серцю людина. Значить все добре)

Коментарі

Популярні публікації