кіно

Давно хотіла всім розказати, які фільми мене порадували останнім часом (літо, як-не-як).

Фільм "Літо" (яка несподіванка!:) - отримав спеціальну нагороду Каннського кінофестивалю цього року. Режисер - Кирил Серебренніков. Фільм розповідає про рок-культуру 80-х років у Радянському Союзі. Це якраз становлення Віктора Цоя як музиканта. Він ніби головний герой, але є ще Майк Науменко, який відкриває світові талант Цоя. Або радше - проводить Віктора в рок-тусовку тих часів. Квартирники, виступи в рамках рок-клубу і таке інше. Фільм класний тим, що він не претендує на документалістику. Принаймні, я нічого такого не помітила. Я дивилась просто художнє кіно. Легке, веселе, ностальгійне і зворушливе. Кіно, де дружина просто каже чоловікові "я хочу поцілувати Віктора" і глядач відчуває все, що міг відчути в цей момент її чоловік. Варто також згадати про музичне оформлення. Моментами ти думаєш, що це мюзикл. Елементи, безперечно, є і це додає фільму кольорів (хоча фільм чорно-білий).
І емоції. Їх дуже багато. І ти відчуваєш їх. Ти віриш, що на екрані не актори. От якось так. Я би ще раз глянула.

Фільм "Називай мене своїм іменем" - гедоністична історія (саме така асоціація відразу). Дія відбувається в сонячній Італії. І це про любов дорослого чоловіка і молодого хлопця. І найголовніше в цьому фільмі - розмова цього хлопця зі своїм батьком. Я думаю, наше суспільство повинно прагнути до того, щоб гомосексуалізм сприймався так, як в тій розмові. Більше нічого не хочеться казати. Тільки те, що фільм надзвичайно естетичний, бо там дуже багато красивого. Від візуалу до діалогів персонажів.

Фільм "Ніч" - класика кінематографу. Режисер - Мікеланджело Антоніоні. Історія про те, як зникає любов. Як її можна просто вбити через неуважність та захоплення всім навколо, окрім найголовнішого. Письменник, який не може писати, але багато думає і шукає щось нове, забуваючи про свою прекрасну дружину. І дружина, яка намагається завоювати увагу свого чоловіка, але в результаті розуміє, що не він її розлюбив, а вона - його. І від цього дуже-дуже багато смутку. І від цього усвідомлення часом не хочеться жити. Але повертатися назад немає сенсу. Фільм супроводжує дуже красива музика, вся стрічка - це шедевральні кадри. Я в захопленні від перегляду насправді.


Коментарі

Популярні публікації