Franz Ferdinand в Україні 13.06.2018

Таак! Я запам'ятаю цей день.
Вперше приїхали в Україну і я зрозуміла, що хотіла почути їх наживо цілих 8 чи 9? років. Десь тоді я вперше послухала інді-гурт Franz Ferdinand. А знаєте, як то сталося? Ну спитааайте мене. Коротше, я слухала Muse, читала про них все, що тільки можна було прочитати і натрапила на тест "Яка ти пісня Muse?", потім "Хто ти із Muse?", а потім - "Яка ти інді-музика?". І виявилося, що я якраз Franz Ferdinand:) Послухала тоді і мені не дуже сподобалося. Пісня це була Ulysses. Не дуже я тоді зрозуміла, чого це я саме така інді-група. Але якось так сталося, що в той період я таки чомусь ще раз спробувала їх послухати. І це вже були зовсім інші враження. Я раптом стала від них у захваті!
Як не дивно, я взагалі мало що знала про цих виконавців і не намагалась дізнатися більше. Просто собі слухала.
Аж потім прийшла якась потреба в живому виступі. І я почала чекати...
І настав 2018 рік.
13 червня, середа. 
Ще в першій половині дня на ФБ можна було прочитати, що польські фани вже на місці - зайняли чергу, аби першими потрапити на довгоочікуваний концерт (ну чого поляки я не знаю, їм же не 14 років треба було то чекати.. ну таке).
Потім з'явилися прихильники, які підготували матеріали для флешмобу. Матеріали - це голови музикантів на паличці. Звучить, як не знаю шо, але виглядало дуже прикольно)


Тим часом організатори повідомили таймінг - запуск на територію біля сцени, виступ розігріву, і, власне, ВОНИ.
І знаєте що? Все було чітко за планом. Це дуже тішило насправді.
Але поки не про це.
Ми акуратно пройшли контроль і зупинилися просто в першому ряду під сценою - чекали початок. Виходить 5 Вимір. Вони молодці. Їх обрали як гурт для розігріву публіки перед Францами:) І вони розігріли трохи. Всі танцювали і навіть підспівували. Але берегли сили, звісно) Хлопці виконали кілька пісень із останнього альбому + бонусну пісню із старішого альбому + презентували новий сингл, який мав вийти наступного дня.


Словом, публіка вже розім'яла м'язи і з нетерпінням чекала 21:00, коли на сцену вийшов Алекс Капранос та його чудова команда)
І це справді відбулося о 21:00! Паразітєльно.
Ну і почалося щось таке хороше. Весь виступ - це якась любов. Ну от чесно. Пісні з нового альбому, пісні зі старих альбомів, розмови Алекса, українська вимова Алекса, всі ці танці на сцені, підморгування фанам, загравання з публікою... словом, дуже насичено емоціями. Можна сказати, що ми всі подружилися із Franz Ferdinand, начебто вже можна брати один на всіх попкорн, коли ідемо в кіно (так, кіно з мене ніяк не зникне:)


А ще - моя улюблена історія із концерту (хоча, вона не моя зовсім): Алекс Капранос заспівав Танічці пісню. Просто таки взяв і для неї проспівав:) Підійшов і проспівав, дивлячись в очі. Але перед тим ще уточнив, що це саме для неї. Коротше, в Тані спитаєте, як все було)

Окремий абзац про пісні. Не хочеться видатися мейнстрімною, але бляха - якби ви знали, що це за відчуття - чути вживу зі сцени Walk Away,  Take Me Out чи  Michael. І навіть Ulysses (ви не знаєте ще, що після того, як ця пісня мені не сподобалася - вона мені сподобалася, але пізніше!). Це якесь поєднання ностальгії, відчуття юності і просто щастя.
Про пісні з нового альбому нічого не скажу, бо весь альбом полюбила з перших же прослуховувань, як тільки вийшов у світ. Тобто концерт був для мене святом у всіх аспектах. Від і до / з голови до п'ят / з точки А в точку Я і таке інше)
І ще раз про Алекса Капраноса: рухається він легко, співає легко, спілкується з двотисячною аудиторією - легко, посміхається - легко!


І про технічні моменти. Організатори, напевно, дуже старалися. Я в захваті від:
- вчасності (як написали так і зробили)
- того, як відбувався запуск людей - без штовханини, хамства і т.д., що часто буває на таких концертах
- звуку - він був направду дуже хороший. Навіть у першому ряду, біля колонок
- місця проведення. Я не вперше була на арт-заводі "Платформа", тому вже ніби нічого нового, але ще раз зазначу, що простір, обмежений будівлями, але з відкритим небом - це ж ідеально (навіть, якби дощ). Фуд-корт: їжа, напої, все, що забажаєте, столики для тих, хто їв і слухав:) *хоча, думаю, таких було небагато, але після концерту  - якраз те, що треба)

Ну і ще скажу, що публіка прекрасна. Здається, всі справді знали, куди прийшли, чекали з нетерпінням шотландців, але і з любов'ю сприйняли 5 Вимір на розігріві. Всі наче свої і давно знайомі. Словом, люблю коли так)

Ну і на пам'ять залишу (взяла на сайті open.ua):
Franz Ferdinand у Києві. 13.06.2018, «Арт-заводу Платформа». Cетліст:
  1. No You Girls
  2. The Dark of the Matinée
  3. Paper Cages
  4. Do You Want To
  5. Walk Away
  6. Finally
  7. Stand on the Horizon
  8. Glimpse of Love
  9. Lazy Boy
  10. Darts Of Pleasure
  11. Love Illumination
  12. Slow Don't Kill Me Slow 
  13. Take Me Out
  14. Ulysses
Біс:
  1. Always Ascending
  2. Michael
  3. Feel the Love Go
  4. This Fire


Коментарі

Популярні публікації