***

у минулому житті, пам'ятаєш?
я ж була твоїм улюбленим рок-музикантом,
щоправда трохи хворим на епілепсію.
а ти (як зараз перед очима) -
мій кумир серед акторів.
якби не минуло воно,
то ніхто не знає
чи зустрілися б зараз
простими собі людьми.

і цей момент, коли зустрічаємося
цей момент, коли мова заходить
коли спільна мова
міг би тривати вічно.

ти була мені фрідою і амелі
в одному обличчі
я тобі - та хоч кимось, але була.

не дивно, що це таки сталось
не дивно, що ми зараз - одна.
ти казала тоді  "на мільйон"
я зараз скажу - просто одна.

а в позаминулому, пам'ятаєш, житті?
я любила тебе, бо ми сестри
хоч такі віддалені в часі були.

не дивно, що зараз - одна.
я промовила, що "єдина"
ти зробила вигляд, що не почула
і обіймала інших своїх сестер.

і зараз я не маю, до кого промовити наступні слова:
я люблю тебе, сестро
люблю тебе, мій єдиний
талановитий акторе
я люблю усі твої ігри, і всю твою гру
я просто
по-звичному і земному
люблю тебе тут і зараз
у цьому простому
такому "зараз і вже" житті.

14.09.2017

А.Невірковець


Коментарі

Популярні публікації