поки тебе нема

я тобі не казала, але може ти знаєш:
все, що у мене є --
дурна випадковість.
все, чим я займалась --
відволікання уваги
від основного.
коли треба відволікання

воно часто потрібне,
бо можна згоріти,
можна просто забутись
і отруїтись, як газом.

коли я тебе не знала --
я була, як привид:
я лякала собою мервих,
коли оживала.

потім з'явився ти і я зрозуміла:
от і настав день мого існування,
і поки тебе нема,
я собі розважаюсь,
щоб не згоріти
(про це вже казала).

поки тебе нема --
минають століття,
заживають подряпини,
з'являються рани;

поки тебе нема --
я будую місто,
щоб відразу знищувати,
якщо тебе так і не буде.

а потім знову збудую
і заселю народом,
а коли з'явишся --
все зруйную

щоб дати тобі можливість
збудувати планету
яку ніхто і ніколи
точно 
ніхто
і ніколи 
не знищить

03.09.2016

Коментарі

Популярні публікації